Kalian adalah sahabat yang terbaik buatku....


Sungguh aku benar-benar sibuk kini

Kesibukan yang teramat

Aku tidak pernah merasa sebegini sibuk sebelum ini

Malah berbeza dengan saat-saat aku menjalani praktikal duhulu


Semasa praktikal dulu aku masih ada masa berbual walaupun sibuk

Tetapi kini aku langsung tidak boleh berbual kerana masa itu amat bernilai

Bukan tiada masa rehat...ada ....

Tetapi masa itu aku gunakan untuk pergi ke MPT untuk  beribadat...

Lantaran tiada surau di sediakan di pejabat ...


Walaupun tersangat sibuk...

Namun aku dapat rasa kenikmatan sibuk itu...

Sukar ku gambarkan bagaimana....

Yang pasti aku gembira walaupun sibuk....


Syukur pada Allah SWT....

Kerana memberikan aku kesibukan ini....

Terima Kasih Ya Allah......


Kepada rakan dan sahabat...

Maaf jika jarang berhubung dengan kalian..

Aku harap kalian tidak marah....

Tiada niat untuk mengguris perasaan sesiapa...

Diri ini sungguh sibuk tapi tidak bermakna kalian ku lupai...

Kerana kalian adalah sahabat yang terbaik buatku ^_^...



No comments: