Peristiwa petang tadi




Aku baru keluar dari pejabat....

Emmm....zuppppp...angin yang begitu kuat....

Macam nak terbang rasanya ditiup angin....

Petanda hujan akan turun dengan lebatnya...

Aku ke tempat biasa di bawah pejabat  JHAENS menunggu bapa..

Bapa lambat ambil hari ni...sebab katanya ada paip bocor kat tmpat kerja...

Aku tidak kisah menunggu lama...

Kerana aku bukan sendiri ...ada pakcik security teman berbual-bual...

Dan ada juga ku lihat beberapa orang  yang baru selesai mengikuti kursus perkahwinan sedang menunggu di situ.

Tunggu punya tunggu hujan pun turunlah dengan lebatnya...


Wah...punya lebat...

Dan tidak lama kemudian muncullah wajah yang aku tunggu-tunggu..bapa saya...heheheh

Dalam perjalanan pulang aku terkejut....ada satu pokok besar tumbang...


Wahhh....memang membuktikan yang angin bertiup sangat kuat tadi....

Nasib baik pokok tersebut tumbang di kawasan yang tidak menghalang lalu lintas...

Kami teruskan perjalanan pulang ke rumah....

Tiba-tiba satu lagi kejadian yang berlaku akibat angin kuat tadi...

Sebuah kereta honda biru telah kemek akibat dihempap tiang besi...alahai...malang nasib empunya kereta..


Sekadar gambar hiasan



Sekadar kejadian di Tawau ini yang ingin ku kongsi....peace....^_^
Sediakan payung sebelum hujan.....lalalallalalaa

No comments: