Mana satu?????

Assalamualaikum...

Happy New Year for 2011. Disebabkan semangat berkobar-kobar untuk tahun 2011 ni so saya dah prepare awal2 Diary 2011. Hah Diary ni penting untuk pengurusan masa bagi saya oleh yang demikian saya telah membeli 3 jenis Diary yang berbeza walaupun fungsinya sama heeeee..Hahhh!! sampai 3 aku beli macam mana aku boleh boros sangat nih ??? Boros tu len cerita. Cuba lihat gambar di bawah ini...




Diary ni berunsur Islamic. So dalam ni ada Rukun Iman, Rukun Islam, Kisah-kisah Nabi dan sebagainya.



Yang ni pulak Diary Motivasi. Kandungannya banyak kata-kata hikmah so ia dapat meningkatkan motivasi diri.



Satu lagi saya tak ada gambar. Sebab saya dah letak awal-awal kat ofis. Diary yang formal berwarna hitam. So semua urusan kerja Diary tu akan saya gunakan.

So sekarang saya perlu buat pilihan antara 2.....

Dua-dua saya rasa menarik tapi saya hanya perlu satu dan mustahil untuk gunakan kedua-duanya..

Pada hemat saya dua-dua ada kelebihan masing-masing. Emmm perlukah saya cabut undi? Atau perlukah saya osom ^_^. Susah buat pilihan....

Never mind, I think I should use the Islamic one..hihihh

No comments: