Thats why i like CNY

Thankssssssssssssss......^__^
Tahun ini kurasakan CNY disambut dengan meriah sekali di Tawau. Tempat-tempat lain aku kurang pasti. Hari pertama CNY di awal pagi sudah kedengaran tarian singa di rumah jiran saya. Di malam hari pula percikan bunga api tidak henti-henti memeriahkan lagi suasana malam. Sangat teruja melihat warna-warni pelbagai bentuk bunga api.

Thanks to my boss n onother boss yang sangat pemurah sempena perayaan Tahun Baru Cina tahun ini. Walaupun aku bukan berbangsa cina tetapi tiap-tiap CNY pasti diberi angpow dan limau. Xie Xie and Gong Xi Fa Cai.
 
See, Ive got many angpow this CNY ^__^.......Thankkssssssss again....

2 comments:

TrueJDee said...

jalan tak ajak aku!!! T.T

zainab said...

heheheh...bukan aku p bjalan joy...bos ku yang bagi tym d ofis...bukan kamu ka yang jalan joy^__^