Budak Canon Yang Skema

Assalamualaikum,

Happy Saturday semua. Diharapkan semua happy sokmo lah k. Hari ini nak cerita pasal seorang sahabat tu. Nama dia Reni tapi kitorang panggil dia Aisyah. Dia kawan baik saya masa kerja kat Shah Alam dulu. Masa tu baru habis SPM and plan nak cari pengalaman kerja kat sana. So, saya pun pergilah kerja kat sana tup tup jumpa dengan Reni. Reni ni memang tinggal kat Klang, Selangor sejak kecil lagi semenjak familynya berhijrah tinggal kat sana.

First kenal dengan Reni melalui seorang kakak klate dia yang introduce Reni dengan saya sebab katanya Reni pun asal Tawau juga. Sejak tu bermulalah kisah persahabatan 2 orang insan cewahhhhh..... Reni ni seorang yang kelakar dan frenly. Semua orang suka dengan dia disebabkan sikap friendlynya itu dan seriously....Dia sangat baik. Lagi satu Reni ni seorang yang sangat tabah dan tidak pernah berputus asa serta cekal orangnya. Solutelah dengan kawan saya sorang ni.

Kini, kitorang telah terpisah jauh di mana saya telah kembali ke negeri di Bawah Bayu manakala Reni pula Selangor Darul Ehsan. Walaupun jauh tetapi kitorang masih berhubung lagi bak kata orang 'jauh di mata dekat di hati' cewahhhh....

Harapan saya semoga kawan saya yang seorang ni berjaya menjadi seorang cikgu satu hari nanti. Amin3....

Sekian.

Budak Canon yang skema

No comments: