AKU TAK AKAN GEMUKLAH TAHUN NI !


Assalamulaikum…

Hari ni kisah duka. Hari-hari kisah yang menggembirakan boring jugakan. Bak kata orang hidup ini penuh dengan suka-duka kehidupan. Ada tak sesiapa yang gembira sahaja sepanjang sepanjang hidupnya? Kalau ada tahniah..anda sangat-sangat amaazing!!!! Wowww!!




Seriously, aku tak akan gemuklah tahun ni. Sebab kerja membuatkan aku rasa letih selalu. Bila letih mulalah tekanan dan seterusnya berat badan semakin turun. Hari-hari orang jumpa Cik Zai ayat wajib mereka “Kurusnya ko Cik Zai”…uhhh ayat itu seperti masuk telinga kanan then keluar telinga kiriku. Dalam iklan pun ada tagline “tak dapat den nak menolong”. Aku bukan apa, tak kisah juga kalau badan kurus ni sebab doctor pernah cakap kalau ada orang tanya kenapa kurus just jawab “Saya kurus tapi sihat and tak ada sakit apa-apa”. Hahhh memang dah Allah bagi kurus so mesti bersyukur.

Hari ni aku sibuk berfikir nak minta cuti tetapi alaaa aku takutla tak approve disebabkan bulan sibuk untuk kerja-kerja mengaudit. Mudah-mudahan bos bagi cuti hari Sabtu nanti. Kalau tak bagi pun aku akan cuti juga.

Sekian sahaja untuk hari ini. Jumpa lagi. Love u all readers…

4 comments:

EJA said...

salam nice entry betul tu.. ziarah and follow me :)

Zainab said...

Thanks eja ^_^

TrueJDee said...

tak sabar rasaY nak jumpa and said... wah "kurusnya ko zainab"!!! hehehhe

Zainab said...

wahahahahah....jaga ko joy ^___^!!