WE ARE SABAHAN BLOGGER


Assalamualaikum

Harap anda semua sihat sejahtera. Hari ni saya nak cerita mengenai WSB. Hah WSB tu singkatan kepada WE ARE SABAHAN BLOGGER. Zainab baru join WSB kelmarin tetapi yang membuatkan saya rasa terharu sangat-sangat  apabila member WSB dengan sendirinya telah follow blog My Trengkas. Saya ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada yang sudi follow blog saya okay… Ur guys sangat-sangat frenly ^_^. Suka sangat-sangat.

Oleh yang demikian..........
Pengumuman!!! Dengan rasminya saya telah join WSB. Buktinya lihatlah logo WSB di sebelah kanan. Cantikkan. Mestilah cantik.

Sekian, saya pamerkan 2 logo WSB yang memang cantik. Love u all ^_^

WSB

WSB


2 comments:

mr_mrs mikko said...

yeah!
welkam new wasaber!!

bha,kita bertouching2 tru blogging ah!
jgn lupa gath bulan 5 lagi..

Zainab said...

Orait mr_mrs mikko......rasa excited jadi new wasaber ^_^...teheee