Kurus itu tak bestt!!!!!


Assalamualaikum




Baru sebentar tadi abang aku dengan seriusnya berkata aku semakin K U R U S. Ohhhh tidakkk!!! Ucapan itu kalau boleh aku tak mahu dengar langsung. Dahulu bila orang lain berkata aku kurus aku abaikan sahaja dan sentiasa positifkan diri bahawa mereka berkata demikian kerana mereka sememangnya gemuk tetapi kini bila hampir semua orang yang aku jumpa berkata aku kurus, kurus, kurus kurus itu tandanya aku tersangat kuruslah itu.

Korang jangan terkejut kalau aku katakan orang  yang terlampau kurus juga sebenarnya risau akan masalah berat badannya sama seperti mereka yang obesiti. Haa kalau dah dapat berat badan yang ideal tu bersyukurlah anda dan jangan pikir nak kuruskan badan lagi.

So, lepas ni insyaallah saya akan  lebih rajin bersenam dan menjaga makan agar berat bertambah.  Saya juga sediakan link sebagai rujukan anda untuk tips menambahkan berat badan. 

Sila klik pada link  untuk tips menambahkan berat badan....





No comments: