Contoh Notis Berhenti Kerja

Polan Binti Pilan
Kg. Baru Pasir Putih,
P/s 1374 Tawau,
Sabah.


                                                                                                     

Pengarah,                                                           
Syarikat Ular Emas Sdn. Bhd,                                                 TB400 Tingkat 1 Blok K,
Jalan Sabindo Tawau,
Sabah.                                                                      18 Jun 2011



Tuan,

Per: Notis Berhenti Kerja

2.            Saya Polan Binti Pilan seperti penama di atas ingin memaklumkan bahawa saya akan berhenti kerja di Syarikat Ular Emas Sdn. Bhd.

3.            Untuk makluman tuan saya telah mendapat tawaran untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang kejururawatan. Saya akan melaporkan diri pada 21 haribulan Julai 2011.

4.            Saya akan mula berhenti pada 18 haribulan Julai 2011. Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak tuan kerana sudi menerima saya bekerja selama ini dan banyak memberi tunjuk ajar sepanjang saya bekerja di syarikat tuan. Saya akan menyelesaikan segala tugas-tugas yang belum selesai sebelum saya mula berhenti.

Sekian, terima kasih.


Yang Benar,


(POLAN BINTI PILAN)


8 COMMENT:

SUHAIMIE BIN ZULKIFLI said...

jemput.
http://ilamie2012.blogspot.com

Kantha Rao said...

Terima kasih untuk contoh surat ini.. :)

Cik Zai said...

Kantha Rao ..sama2..

Tyara said...

Tak susah cari sebab terus sampai sini. Terima kasih untuk contoh surat yang RINGKAS tapi PADAT ni :)

Bashir Hamdi said...

tima kaseh ntuk cntoh surat ney... =) moga mendapat kebaikan dlm khidupan...
*sampaikn laa ilmu wlaopun x sberapa kerna stiap pngikutnya akn membri manfaat tika d kubur nnt... phala trus bjalan skiranya ilmu dpassing pda yg laen ^_^ tima kaseh byk2 naa..

park boom said...

Kat tmpat kje sya nak kne buat notis 1buln sblum brhnti kje cambe 2 ek

park boom said...

Kat tmpat kje sya nk kne buat notis 1bulan bh sbum brhnti kje camne nk buat ek??

Cik Zai said...

Ikut contoh yang saya bagi jer n ubah sikit2 ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...