JOM KUMPUL PAHALA BANYAK-BANYAK!!!

Assalamualaikum





Jom kumpul pahala banyakkkk-banyakkkk ^_^



Esok dah mula puasa. Mesti korang semua pun happykan bila masuk ramadhan. Samalah aku pun suka. Lagi-lagi bila dapat berpuasa bersama family. 


Masa belajar dulu aku masih ingat bagaimana aku terpaksa berpuasa jauh dari keluarga. Memang tak seronok sangat sebab kadang-kadang tengah-tengah sahur teringat mak bapa, adik-adik, abang dan kakak  kita. Dah tu sahur pun dengan maggie dan telur sebab masa sahur gerai kat tempat study dulu tak buka. 

Apa-apapun itu kisah dah lama tapi aku suka rewind balik sebab ia akan menimbulkan perasaan sangat-sangat bersyukur dalam diri dan menghargai saat-saat ketika bersama keluarga. 

Bulan ramadhan kali ni aku rasa best sebab satu family ada. Mak, bapa, kakak, abang, aku dan 2 orang adik semua ada. Next year aku tak tahu sebab kakak aku dah nak kahwin.  

So, harap korang  semua rajin-rajinlah puasa erk. Jangan posa YANG YOK sudah! 




CAYYOOO!!! Tingkatkan amalan baik dan jauhi larangan-Nya…



No comments: