GELANG KRISTAL LAGI !!!!!!!

Assalamulaikum



Alhamdulillah selesai solat terawih malam ni. Semoga esok-esok aku semakin rajin pergi solat terawih Aminnn....

Selesai solat terawih korang nak tahu apa aku buat? Haa ni haa gambar kat bawah ni. Aku rasa dah seminggu aku tak uji kekreatifanku jari jemari ku ini disebabkan kerja yang berlambak.


Gelang kristal lagi....

Tak cantikkan gelang yang aku buat ni. Sebab kakak aku bagi komen dia kata bunga-bunga tu sesuai buat rantai. But nevermind komen-komen yang bernas diterima pakai and kata orang 'practise makes perfect'.


Kalau aku dah teror nanti aku buat business mutiara dan kristal besar-besaran 'haaa jangan main-main' impian Zainab memang banyak dan besar-besar. Ini belum termasuk 1001 impian yang tengah menanti di hadapan. Insyaallah akan tertunai, kan 'di mana ada kemahuan di situ ada highway'...


P/s         Aku adalah peminat kristal dan mutiara.


No comments: