DOODLE MEMANG CUTE!!!

Assalamulaikum...



Korang nak tahu tak perasaan aku bila aku dah pandai buat doodle?? Woww AWSOME!!! Ni baru kepala aku buat dah excited sangat belum lagi satu badan. Kalau dah satu badan mungkin boleh pengsan depan laptop wehehe.
  
Sebelum tu aku nak berterima kasih kepada yang berkenaan sebab aku dapat inspirasi dari blog diorang la:

  1. Blog Istana Cinta. Korang lawat-lawatlah blog yang sangat lawa dan ada banyak doodle yang cantik-cantik dan yang paling aku suka pemilik blog sangat pemurah dalam berkongsi ilmu mengenai cara nak buat doodle.
  2. Blog WanHazel.Waa gerenti korang akan suka jenguk blog ni sebab pemilik blog sangat pemurah dalam berkongsi ilmu pengetahuan dan pemilik ada menyediakan banyakkkk tutorial yang menarik. Tak rugi korang lawat blog ni. Aku belajar mengenai adobe photoshop dari blog wanhazel ni la weheheh.
  3. Blog Ceritera Si Cinderlala. Aku dapat inspirasi nak buat doodle pas tengok doodle yang dia buat. Korang jenguk2 jugalah blog kawan aku ni k.


Haa korang dipersilakan lihat doodle yang cute ever ni. Aku gabung photoscape + photoshop barula dapat wajah doodle yang cute ni. Lepas ni nak belajar cara buat badan pula.



 
P/s    Kalau korang rasa nak ambil doodle ni ambil jer k. Aku tak kisah sebab aku nak buat banyakkkk
         lagi. 

Kan moto myshorthand.blogspot.com ‘banyakkan memberi daripada menerima’.






2 comments:

iam_JoyDee said...

lukis ka apa ni!?? hohoho.... ^_^

Zainab said...

@iam_JoyDeelukis la joy...guna photoshop n photoscape...skrang kan da advanced..orang melukis x pakai tangan lagi...guna software jak..jd lukisan tu smart xda bengkang-bengkok ^_^