IKAN KECIL PUN JADILAH!!!

Assalamualaikum

Semalam aku pergi pasar tani. Wow!! Aku teruja tengok pelbagai pokok-pokok bunga dan segala haiwan peliharaan seperti hamster,ikan, arnab, anak kura-kura ada jual kat sana. Biasa orang pergi pasar tani nak beli sayur atau ikan tapi aku pergi jenguk haiwan-haiwan peliharaan.

Kalau korang nak tahu aku dah macam 'rusa masuk kampong' sebab macam tak pernah tengok binatang. Kalau boleh aku nak beli semua tapi tak boleh sebab aku kena buat pertimbangan juga, kang aku beli semua tak jaga tak guna juga.

Akhirnya, aku telah membuat pilihan yang aku rasa sesuai dan jeng jeng sila lihat gambar di bawah ini. Korang jangan nak ketawakan aku erk ikan ni kecikkkk. Aku first nak beli ikan emas tapi abang aku kata kalau ikan emas cepat mati so keputusan muktamad aku pun belilah ikan kecik ni.

Kalau dah perempuan tu pink tak pernah tinggal


1 comment:

Anonymous said...

Today, I went to the beach front with my kids.

I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She placed the shell to her ear and screamed.
There was a hermit crab inside and it pinched her ear. She never wants to go back!
LoL I know this is totally off topic but I had to tell someone!


my web blog; book of raw online spielen