New header and crystal bracelet!!!!


Assalamualaikum


Selamat berbuka puasa korang semua. Sekarang dah puasa keenamkan. Wahh cepat masa berlalu. Ada tak sesiapa yang dah pecah posa? Weheheheheh….

Entry kali ini ku mulakan dengan di bawah ini. Jeng jeng jeng!!!! Header baru yang simple tapi kemas. Untuk lihat hasil yang lagi cantik jeling-jelinglah sikit header kat atas tu ^_^ wehehehe...



Sempena hari sabtu iaitu hari cuti untuk orang yang bekerja so aku luangkan masa buat accessory wanita menggunakan kristal. Wah memang cute miutla semuanya.. Korang tak percaya cuba lihat gambar di bawah…


Paling cute...



Paling-paling cute dan miut



Semua cute dan miut..weheheheh



Haaa kan aku dah kata sangat-sangat cute dan miut. Korang nak tak? Lain kali aku buat giveaway nak hadiahkan crystal bracelet macam yang aku buat ni. Klu korang nak mesti join giveaway yang aku buat ok?

Sekian. Nak sambung buat crystal bracelet, , brooches etc lagi...weheeee




No comments: