Raya Pertama



Assalamualaikum

Wah!!!! Aku bangun awal pagi ni. Mungkin sudah terbiasa bangun sahur hampir sebulan. Bila dah masuk raya macam ni rindu pulak dengan ramadhan.

Pagi ni semua siap-siap nak pergi solat sunat Hari Raya Aidilfitri. Baju bukan main lagi semua baru-baru. Lepas solat raya kitorang sekeluarga pergi ziarah kubur dan ziarah rumah saudara-mara ^_^.

Masa nilah nak eratkan hubungan silaturahim sesama manusia. Hari-hari lain tu bukan tak boleh merapatkan hubungan tapi kadang-kadang kita busy dengan kerja sampai lupa sekeliling.

Apa-apa pun harap kita semua bergembira di hari ini. Jangan lupa doakan kesejahteraan bagi Umat Islam yang lain.

Nak bertolak dah ni. PEACE…….

No comments: