Engku Aleesya menang Fesyenista Baby Kiko!!!!


Assalamualaikum

Ya, walaupun Fesyenista Baby Kiko dah beberapa hari tamat tapi aku nak post juga entry pasal ni. Korang pun dah tahu siapa pemenangnyakan?

Kalau korang terlepas menonton rancangan ini haa biar Cik Zai tolong habaq kat hang sapa pemenangnya, ok?

Pemenangnya adalah anak kepada seorang artis yang cantik itu yang korang mesti kenal punyalah. Sila lihat gambar di bawah ini.

Pic from google


Haa, tak lain dan tak bukan anak kepada Erra Faziralah “Engku Aleesya”. Engku Aleesya dah besar dah dan dah boleh berjalan rupanya. Cute sangat-sangat….^_^

Engku Aleesya dan ibunya memenangi RM30,000 ...wow! 

Engku Aleesya memang cutelah...

2 comments:

Pupel Liyana said...

iras mak dye kan kan

Cik Zai said...

Ya, comel sangat ^_^