Aku suka 'CRISTAL BEADED JEWELLERY'!

Assalamualaikum

Antara kerongsang yang terhasil


Aku pernah tidak sebut yang aku sangat suka buat ‘CRISTAL BEADED JEWELLERY’? Walaupun aku tak pakai sangat barangan kristal tapi aku kalau tengok Cristal Beading tu ya ampun! Wow! Aku akan jadi sangat teruja nak buat pelbagai jewellery termasuklah rings, necklaces and other sparkling jewels.

Makcik aku kata “Buat apa buat kalau tak pakai?”. Nevermindlah makcik, as long as I like to do it I will make it. Makcik maukah satu? Ambil jak ^_^”…..

Aku dah hasilkan banyak jewellery dan aku dah bagi mak aku, sepupu-sepupu aku dan kadang-kadang kerongsang tu pun aku ada guna juga tapi kalau rantai, gelang aku jarang guna. 

Bila dah semakin banyak nanti aku cadang nak jadikan sebagai gift , aku nak jual, aku nak pakai dan aku nak…rahsia…mana boleh bagi tahu semua teheee…..^_^

No comments: