BE SECIPUT!!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera……^_^

Good morning to all of you. Semoga ceria selalu! First tengok BE dulu…. 

Ohohoho!! Minggu ni 1 kempen sahaja yang berjalan di blog MY Trengkas (sikit wei)!!! Nak tengok tak? Iya untuk anda semua saya akan kongsikan walaupun aku sebenarnya malu nak kongsi. 


Taraaaaaa!

Well, blog aku taklah sehebat manapun jika nak dibandingkan dengan blog korang tu. Memang jarang update sebab bila aku nak update sahaja aku akan update dan bila aku rasa aku tak ada mood nak update aku tak akan update. Aku kan bekerja jadi masa untuk online terhad sangat terhad. 

Apa-apa pun BE bukan segala-galanya. Apa yang penting pengisian blog anda. Pastikan ianya bermanfaat dan berfaedah untuk semua. Jangan gunakan blog sebagai laluan untuk anda mengumpat, meremehkan orang lain, dan pelbagai benda negetif lain. Walaupun dengan sesuatu yang negetif itu anda rasa boleh menaikkan jumlah pembaca but in fact you destroy other people's thinking.

Apa yang kita lakukan di dunia akan dipertanggungjawabkan di akhirat kelak!


Sekian.


1 comment:

saveqmm said...

Ahaha..betul tu.ok la tu dpt BE len blogger dah btahun pun lum ada..hihi