Origami 'Box yang sangat cute'!!!!


Assalamualaikum

Taraaa, satu origami siap dah hasilnya jadilah sebuah kotak cute walau tak cute manapun!!!

Kawaieeeee!! Aku nak buat banyak-banyak.....

Aku ni sebenarnya taklah minat sangat nak buat origami ni tapi sejak dua menjak ni adik bongsu aku tiba-tiba datang angin dia minat origami sampai habis satu rim kertas A4 kat rumah aku dikerjakannya. Siap cari dekat youtube lagi Jo contoh-contoh dan cara nak buat origami. Solutelah dik….

Maka atas dasar rasa kebosanan aku pun tiba-tiba rasa nak selidik jer origami yang best dan akhirnya aku ushar2 kat youtube aku jumpa satu yang berkenan dihati. Then balik kerja aku sempat singgah kat kedai stationery dan beli kertas origami dan kertas pembalut hadiah yang cantik-cantik. Erm.. waktu aku tengah pilih-pilih kertas pembalut hadiah tukan aku rasa nak beli semua! Bukan apa, aku tak tahanlah tengok corak yang kawaieeeeee……!!!!! Lagi-lagi kalau ada pink tu alalalallaala……

Kalau korang nak cuba juga buat box yang sangat cute macam yang Cik Zai buat ni korang klik sini

Korang cubalah erk sebab berguna juga box ni di mana korang boleh jadikan sebagai kotak hadiah, kotak tuk letak kerongsang ker, letak pelbagai aksesori dan suka hati koranglah nak letak apa korang suka ^_^.

Lastly, lepas ni nak try buat yang lain pula. Tunggu.....love art ^_^


No comments: