AYAT MINTA FOLLOW PELBAGAI VARIASI !!!


Assalamualaikum


Ayat korang terbaikkkk....


Kadang-kadangkan aku rasa lucu dengan pelbagai variasi ayat minta follow ni. Macam-macam ada ^_^! So, disebabkan aku rasa ayat-ayat ni ada keunikan yang tersendiri dan ia menimbulkan ekspresi yang berbeza kepada pembaca jadi aku try kumpulkan walaupun tak banyak…

Meh la blogwalking ke blog saye..bkn kena bayar pown..cube wat exercises tangan sikit ok..tinggalkn link anda di kotak shoutmix atau pown komen..

Follow me babe

TimE to blOg walking....Follow sya

updated ! follow me okay :)

Tolong follow yer.. TQ

Follow lah sini..jangan lupa tinggalkan link tau...

Baca tauu :) follow pon boleh jugakk

You follow me , i'll follow you back k, :)) nite dear ;)

Follow kalau nak :)

Hye guys, tggalkan link dsini.,, klau nk di follow la,..tp jgn lpa follow sya plak.,, i follow u,u follow i.,, ^_^ follow plizzz

Awk follow blog kite .. kite follow awk balek ~

Hi semua !tlg follow blog I taw . nnty I follow blik , dun worry ..dn komen tntg blog I taw .. tulis kt SHOUTBOX .. tQ

Come.. join me..! don't forget to put your url at the shoutbox... senang kite nak follow balek..!

Hye and Assalamua'laikumwarahmatullahiwabarakatu/h ;] Korang ! Cepat .. sedang berBlogWalking nih... Leave your link cepat ! Or You can Follow my blog ..! l

Hi everyone :) Do visit my blog and follow. Tinggalkan link masing-masing and sure I'll follow u guys as soon as possible. Bolehkan?

Woo0t2!! meh cini link bl0g c0mel k0rank tuh.. saya rjin nk BW la...sbl0m tu, foll0w me dulu.. kal0 x, xnak f0llow k0rank..~ hehehe

Assalamualaikum ! Pakcik-2 Makcik-2 Abang-2 Kakak-2 Adik-2 sekalian , korang semua letak link blog korang kat ruang comment ! Tengah rajin nak follow ni , before that , follow I punya blog dulu , k ?

 
Hahahahah..memang terbaiklah ayat korang. Aku suka!!!!
 

5 comments:

liza nora said...

klaka.. nak add 1 more
bak sini link u lalink..hehe

Cik Zai said...

Cik Liza nora ni link saya... thanks ^_^ http://myshorthand.blogspot.com/

Ku Azhar said...

hehehe sempoi2...

akuamir said...

amboi,, suke betul ke,, 'suke' maksud lain ha??haha

salam kenal dan follow.. free2 klo rajin lawat lah blog saya.. taknak follow pown takpe,,mehehe

Cik Zai said...

hahahahha...mcm2 taw2 jer awak akuamir ^_^...hahahah