Alhamdulillah.....jumpa semula..tak rugi aku dot dot dot......!!!!!

Assalamualaikum



Aku pernah mentioned handphone aku hilangkan. Sila klik sini untuk tahu kisah selanjutnya. 

Alhamdulillah sekarang dah jumpa semula. Kan Cik Zai dah kata memang adatlahkan bila dapat barang satu masa kita akan kehilangan/kerosakan barang tersebut. Tak perlu nak nangis meratapi barang yang telah pergi. Kalau ada jodoh akan jumpa lagi kalau tak ada jodoh tata titi tutu kepada barang yang sudah tiada.

Selama Cik Zai hidup ni seringkali berlaku macam ni. Barang hilang lepas tu tidak berapa lama kemudian jumpa semula. Termasuklah kisah dompet Cik Zai yang hilang dan dijumpai semula oleh seekor anjing. See, seekor anjing yang jumpa dompet Cik Zai !!! Sampai Cik Zai pun rasa Subhanallah Masyaallah..tidak terucap dengan kata-kata perasaan CZ masa tu. Kalau korang nak tahu peristiwa anjing yang berbudi kepada Cik Zai sila klik sini

Haritu Cik Zai ada kongsikan doa hilang barang dapat semulakan. Cik Zai ada baca doa tu. Alhamdulillah syukur…doa CZ  telah dimakbulkan. Korang kalau hilang barang pun boleh baca doa ni. Insyaallah dengan izin Allah jumpa semulalah barang korang tu…

Sekian….
 

4 comments:

A'ishah Kamaludin said...

Subhanallah!

Tulaah kalau kita yakin dgn pertolongan Allah, mmg Dia akan tolong

amir aizat said...

alhamdulillah syukur :)

akuamir said...

huhuhu,, bersyukur sangat lah.. :)

Cik Zai said...

Alhamdulillah ^_^....