AZAM 2012 NAK BAYAR PTPTN...!!!

Assalamualaikum


See, pinjaman ibarat gunung sudah berubah menjadi bukit ^_^haha

Korang cuba lihat penyata di atas. Wahh rajinnya Cik Zai bayar PTPTN kan. Melihat dari penyata ini nampaknya CZ tak disiplin sangatlah bayar PTPTN ni. Ada 2 bulan CZ termiss membayar ptptn tetapi bulan 12 pula CZ bayar dua kali. Lagi satu jumlah yang CZ bayar tiap bulan pun tak stabil. Hampeh..

Hayya Cik Zai lepas ni disiplin sikitlah agar PTPTN cepat habis bayar. Tinggal sedikit sahaja lagi tu. Pejam celik pejam celik jeng jeng dah habis.

Ok! Azam tahun baru (2012) nak bayar PTPTN dengan lebih berdisiplin lagi. Azam yang pelik sungguh huahuahua…

PEACE…

3 comments:

aidil afif said...

Bagus!! kewajiban harus ditunaikan.. diansurankan pun tak pe. ^_^Peace!

Cik Zai said...

Aidil afif hahhaha... setuju... kita dah pinjam kewajipan kita untuk bayar balik...^_^

Paris Lipton said...

aduhhhh nape ingatkan!!! huhu