CUTI YANG BERNILAI 216 JAM....


Assalamualaikum


Alhamdulillah…

Dah dapat cuti seminggu sempena Tahun Baru Cina tanpa tolak annual leave. Termasuk Sabtu dan Ahad cuti total cuti adalah 9 hari. Ehmm ini berita yang menggembirakan. Dapatlah merehatkan fikiran yang penuh dan sesak dengan kerja-kerja di pejabat.

Apa aku nak buat cuti-cuti ni?

Pertama nak bersihkan rumah sebab kitorang dah nak pindah tak lama lagi.

Pergi picnic bersama rakan sekerja. Diorang cadang nak pergi Madai ataupun Lembah Danum.

Pergi Library baca buku sepuas-puasnya.

Pergi menghayati keindahan laut di Highway. Hahahah…

Itu jer kot yang baru terlintas di fikiran. Nanti aku tambah lagi kalau dah dapat idea nak pergi mana…PEACE!!

4 comments:

Fathiah Hamim said...

wahh macam mana boleh cuti lama? company tutup ek?

LINDAHERY said...

singgah sini... slmt bercuti ... hati2 dijln raya ... ;)

Cik Zai said...

Lindahery selamat bercuti juga ^_^...hihih

Cik Zai said...

Fathiah Hamim...ia company tutup sempena sambutan tahun baru cina..hiihihi