Majikan sekarang janganlah kedekut sangat!!!


Assalamualaikum... 




Masa balik kerja aku terpandang iklan jawatan kosong… 

Syarat-syarat kelayakan……
Mycard (Means warganegara Malaysia)
Gaji : RM350 sebulan

Hahahah..syarat-syarat sangat mudah tapi bab gaji tu alahai…lepas tambang bas ajerlah kalau macam tu...Patut pun ramai pekerja asyik lari dan berhenti…

Majikan sekarang janganlah kedekut sangat. Malaysia makin maju tapi gaji tak up2… last-last perkerja pun give up…! Gara-gara gaji yang sangat sedikit pekerja naik fade up… 

Majikan ajerlah yang makin kaya jawabnya.


5 comments:

kay masingan said...

teruk sangat gaji tu..bayar sewa rumah pun belum tentu lepas..

Cik Zai said...

Setuju sangat2 Kay Masingan ^_^...

Aesya Zealous said...

alahai.. keje semntara tunggu result pmr boleh laa..hoho

kaizen said...

kalo 350 tu goyang kaki xpe la gak....

*keje dgn org ni crik pengalaman jer da ckop 3-5thun leh la bukak kdai sendiri....

Amyra Azhar said...

woohoo, keje kg bole le =,= hehe