CONTOH NOTIS BERHENTI KERJA



SUMAYYAH ABDULLAH
No. 13335 Lorong 1,
Bandar Sri Indah,
91000 Tawau, Sabah.

                                                                                                         

Pengarah,
Sejati M Sdn. Bhd.,
Lot 35 Jalan Raja Laut,
Peti Surat 78964,
91000 Tawau, Sabah.                                        01 September 2012

 


Tuan,

 

Per: Notis Berhenti Kerja

Merujuk kepada perkara di atas saya Summayyah Abdullah ingin memaklumkan kepada pihak tuan bahawa saya akan berhenti kerja mulai 01 Oktober 2012.

2.        Untuk makluman pihak tuan saya ingin menyambung pelajaran dan akan mendaftar pada 10 Oktober 2012.

03.      Diharapkan pihak tuan dapat mempertimbangkan notis saya ini dan segala jasa baik dan kerjasama dari pihak tuan sepanjang saya bekerja di sini amatlah saya hargai.

Sekian terima kasih.



Yang benar,

Sumayyah..
  
(SUMAYYAH)




2 comments:

Syafiqah Anuar said...

sorry. saya guna ayat dan format ni untuk surat berhenti kerja saya. boleh kan? :) thank you in advance

Cik Zai said...

Dipersilakan Cik Syafiqah Anuar...^_^