Ada sesiapa nak bagi idea macam mana nak buat kotak-kotak pada bahagian komen??????


Assalamualaikum



Aku dah tukar template lagi ^_^ teheee. Aparaaah….asyik-asyik tukar template asyik-asyik tukar template lepas tu coding sana coding sini akhirnya blog kucar-kacir jadinya hahahahaha…Itu perkara biasa sebab masa sekolah dulu cikgu cuma ajar baca perkataan bahasa melayu dan english jer, coding-coding ni tak ada tak ada langsung. Bila tersalah coding aku dah tak tahu mana satu yang silap huawaaaa…

Aku puas hati jugalah template terbaru ni sebab ia berkotak-kotak dan berasingan dengan post entry.

Malangnya, ada satu aku tak puas hati. Kenapa aku tak boleh buat kotak pada bahagian komen tu? Pelik2….ada sesiapa nak bagi idea macam mana nak buat kotak-kotak pada bahagian komen?????? Please help me…^_^


4 comments:

ciksukaberangan said...

assalamualaikum. kotak komen macam mana? nak bagi lawa ehh? try tengok ni >> http://www.farahkeifli.com/2011/06/tutorial-cantikkan-kotak-komen.html

Cik Zai said...

aikk...dah buat dah ikut tutorial tu...tapi tak jadi ponnn....tu pening2...

Amyra Azhar said...

kotak2 pada komen? pop-up komen ka? hehe

Cik Zai said...

Amyra saya maksudkan kotak komen yang cantik dan berkotak-kotak..bila orang komen , tiap2 komen berasingan dan ada box..