Aku bukan pencipta freebies ni.....!

Assalamualaikum





Aku bukan pencipta freebies ni…
Tapi aku suka sangat dengan freebies ni…
Korang nak tahu tak asal freebies ni…?
Yang nilah mula-mula rupa freebies ni…
Dari blog lacusyamatoo ...



Tapi dah diedit oleh seorang blogger tu…Hafizzi Aziz...
Bila dia edit dia bagi percuma jer…
Aku suka jadi aku ambil…
Dan bila dah bosan aku pula edit dengan colour yang aku suka…
Bermacam-macam colour…
Lastly jadilah freebies yang cute sangat2 seperti di bawah ini….





Korang nak???? Ambillah…..aku bagi free of charge….^_^

11 comments:

ciksukaberangan said...

wa'alaikumussalam. huhu. begitu kisahnya.. rajin warna2 kan ^_^

Syat0za Zai said...

ade dari blogger sorang tu kan? yg ade buat tuto photoshop sume :)

Mohd Ridwan said...

Nice....!

Cik Zai said...

Ya,betul-betul..^_^ tapi dah lupa blog dia...tengah cari ni...

Cik Zai said...

hehehhehehe...^_^

.........cP~ said...

Siasat2.. siapakah penciptanya. Nak berlatih lagi melukis nih. Jeles tengok hak orang cantik molek..

Cik Zai said...

Dah dapat siasat...yeahhhh ^_^

Hanim Irsyad said...

cantek laa..

dapurCikWan said...

so cute! ;)

dapurCikWan said...

so cute! ;)

Cik Zai said...

cute kan ....^_^ cz pun suka....^_^