Kalau boleh hari-hari kita kena taubat...!


Assalamualaikum



Malam semalamkan aku ada tengok Forum Perdana Hal Ehwal Islam. Memang bestlah dengan tajuk “TAU BUAT ATAU TAUBAT” dengan ahli panel Dato’ Fadhilah Kamsah dan Ustaz Badlishah.

Ustad Badlishah ada kata kalau boleh kita kena taubat hari-hari. Asal kita buat dosa kita kena taubat asal kita buat dosa kita kena taubat.

Kalau orang kata macam nikan “ tak guna taubat kalau dah taubat buat dosa lagi”. Endahkan kata-kata orang yang berfikiran negetif seperti ini. Sampai bila kita nak taubat kalau asyik dengar kata orang yang negetif  seperti ini. Ya tidak?

Korang yang terlepas peluang menonton Forum Perdana bolehlah menonton minggu hadapan hari Khamis pukul 9.00 malam di TV1 dengan tajuk yang lain pula.

PEACE…

4 comments:

Dak Fisha said...

betul-betul. thanks untuk entry ni. Alhamdulillah.

ciksukaberangan said...

insyaAllah. terima kasih atas pkongsian. huhu :) best gak eh tgok forum ^^

dear yayah said...

menariknye tajuk forum tuh ^^.. kalu kita lengah2kan taubat tu y menutup hati kita terima hidayah senanye.. so, tau buat... and taubat :)

Anonymous said...

kemah kemih Blog ni