Ceritera Minggu Lepas!!!


Assalamualaikum




Apa khabar semuaaaaaaa??????? 

Apa kbahar semuaaaaaaaa!!!!!!!.....

Huh rasa macam pembuka kata pemidato ‘Adik-Adikku Insyaallah boleh pula’ hahahha..Korang ada tengok tidak? Kalau ada tengok siapa yang menang? Kalau tak tahu tak tengoklah tu….

Aku rasa dah berminggu-minggu jugalah aku tak online. Blog aku sunyi. Idea-idea yang aku nak kongsikan pun hilang entah kemana. Itulah lain kali kalau ada idea catat dalam diary cepat-cepat agar kelak tak lupa lagi. 

Minggu lepas aku audit satu company kayu balak. Aduh…memang payah jugalah. Sampaikan aku terpaksa tidur pukul 3.30 a.m. Esok aku akan audit company yang menjalankan bisnes udang. Semoga aku tak pening kepala esok…aminnn…

Minggu lepas juga aku dah sent hadiah Giveaway kepada pemenang. Malangnya, pihak post menelefon CZ semula kerana ada sedikit masalah. So, CZ terpaksalah ke pejabat pos untuk mesetlekan masalah yang berlaku. Pemenang sila bersabar k….hadiah akan sampai sedikit masa lagi…


2 comments:

Fauzi Ramadhan said...

waw..

Miss_Yanfie (,")(",) said...

Cik Seketeri datang melawat Cik Seketeri jugakkk! (^^,)