Sesekali pekena cekodok cempedak memang sodappp....!!


Assalamualaikum





Tepat pukul 4 petang…..

Yes…yes…yes..!!!

Waktu kerja dah tamat….

Cepat-cepat kemas barang sebab bapa dah tunggu dekat restoran bawah ofis. Sampai jer kat bawah bapa tengah minum-minum petang sambil makan cekodok cempedak. Aku tanpa dipelawa terus join makan laaaa…hihihih…

Huhh memang sodap cekodok cempedak yang diorang buat ni….rasa sekali nak lagi…..

Aku tanya bapa aku, “Pak berapa harga sebiji kuih ni?" Bapa aku kata 20 sen sebiji… Wow murah tu sebab biasa ada satu tempat tu diorang jual 50 sen sebiji…Aku apa lagi beli banyak-banyak untuk bawa pulang ke rumah…

Mak tungguuu taw….CZ bawakan cekodok cempedak untuk mak kat rumah ^_^……

2 COMMENT:

LINDAHERY said...

uikss...sodap !!! lama tak makan.. nak cari jugak ni.. :)

Cik Zai said...

btul btul....memang sedap....hihihihi...mesti cari....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...