AKU NAK MAKAN BENDA NI SEKARANG JUGA!



Assalamualaikum...


Kalau korang selalu stress bekerja cuba makan ni...

Kakak aku bagi aku Surbex Zinc. Apa tu? Sejenis supplement. Sebab katanya dia tak boleh makan sebab dia tengah mengandung.

Aku tanya..apa kebaikan supplement ni?  Dia kata bagus..bagus…untuk tambah selera makan. AKu tak puas hati dan aku cari juga apa kebaikan supplement ni.

Ohhh, dah dapat…

Antara kebaikan Surbex Zinc ialah ….

Kandungan Vitamin C untuk daya tahan tubuh.
Kandungan Vitamin B untuk membantu mengurangkan stress.
Kandungan Vitamin zinc elok untuk pertumbuhan rambut dan kuku.
Kandungan Vitamin E bagus untuk kulit.


Banyak lagi kelebihannya ni…kalau korang nak tahu korang cari jer kat internet yer ^_^. Aku nak p makan supplement ni SEKARANG juga!!!!


1 comment:

aizamia3 said...

baik untuk kesihatan.. takde salahnya makan kan.. ;)