Dah kerja cari kerja lagi????


Assalamualaikum...



Bulan depan CZ ada interview. Untuk dua jawatan. Entah dapat ker tidak. Sebab biasalah ramai yang memohon tapi kekosongan adalah terhad.

Mungkin korang rasa pelik “Dah kerja buat apa nak cari kerja lagi?”…

Sekarang ni memang  Cik Zai dah bekerja tapi kadang-kala manusia inginkan peningkatan hidup, nak cari pengalaman baru, nak cari suasana baru dan sebagainya.

Bagi korang yang belum mendapat pekerjaan jangan putus harapan dan tak perlu memilih kerja sangat. Bila dapat kerja grab jer peluang yang ada sambil-sambil tu korang cari kerja yang lebih baik. Insyaallah rezeki Allah SWT sangat luas untuk mereka yang rajin berusaha..

P.S      Korang jangan lupa doakan Cik Zai lulus interview dengan jayanya taw. Cik Zai pun harap korang yang belum dapat kerja agar cepat-cepat dapat kerja. 

5 comments:

Sam'sDaughter • said...

Amin , anys pun baru pergi interview tadi kak :))

cynta ieda said...

http://hunyieda.blogspot.com/2012/06/assalamualaikum.html
saya teringin sanagt nak dapat kerja...god luck 4 yew interview..hihi

Cik Zai said...

Sam's Daughter...gud luck..bila dapat jawapan? Moga-moga dapatkan...

Cik Zai said...

cynta ieda...tq..insyaallah boleh ieda pun boleh dapat..^_^

AlyzaFisol said...

all the best to u... (^_^)

http://www.alyzafisol.com/