IKAN MASIN PUN WOWW !


Assalamualaikum…


Bila tinggal dengan family ni satu kelebihan kalau korang nak tahu ialah kita boleh makan sedap-sedap tiap hari. Walau makan ikan masin pun kita dah rasa "wowww bestnya lauk mak aku masak hari ni!". Air tangan ibulah katakan ..makanan kat hotel pun tak boleh lawan…Korang yang tinggal jauh dari mak korang jangan jeles ^_^..Teheeeeee..

Lagi best bila mak aku masak sayur nangka masak lemak wowww bukan main sedap hingga bertambah-tambah CZ makan..Thank you mak…lain kali CZ minta resipi dengan mak. Sebab CZ nak buat entry resipi sayur nangka masak lemak mak tu. Bila dah kongsi resipi barulah ramai pembaca blog My Trengkas ..tak gitu..cayalah mak...nanti banyak income belanja mak beg tangan baru...teheeeeehee..



2 comments:

.........cP~ said...

Salam.

Uhuhu..Dah lama tak makan ramai2. Bila balik kampung pun kena masak sendiri, makan asing2. Sebab lama tak berkumpul ramai2..Nak makan mak masak jugak..Boring makan makanan kat sini..huhu..

aizamia3 said...

makan pulak dengan nasi panas.. sedap.. ;)