PISANG CHEESE DAN MANGO SAGO


Assalamualaikum...




Pagi-pagi lagi aku dah lapar nak makan macam dalam gambar ni…

Apa tu?

Pisang Cheese dan juga Mango Sago…Wowww bestnya kalau dapat pekena pisang cheese dan mango sago pepagi ni…

Kalau korang datang Tawau, jangan pulang selagi korang tak makan menu dalam gambar ni taw sebab ia sangat-sangat fofular di Tawau. Ini baru makanan ringan-ringan, belum aku sebutkan makanan yang berat-berat lagi. Aku gerenti korang pasti nak datang sini lagilah bila dah makan...

Mailah Tawau....

8 comments:

Syakir Rahman said...

mango sago tuh mcm menarik :)

puteri said...

wahh..pisang cheese??trlio tgk nye..hahah

✿Lady Ainaa✿ said...

pisang cheese??? Wahhhh mesti sedapkan..ena tak pernah makan... Awwww lapau la.. huhuhu

Cik Zai said...

Syakir Rahman, Puteri, Lady Ainaaa...pisang cheese memang sedap..biasanya pisang ni di tabur dengan gula perang dan juga cheese ...bila makan panas2 mmg sedp..lagi2 bila pekena mango sago ...wowww...tak terkata...

Elni Nadra said...

Cheese tu guna cheese ape ye? Ada byk jenis cheese. Ke semua cheese boleh?

Elni Nadra said...

Cheese tu guna cheese ape ye? Ada byk jenis cheese. Ke semua cheese boleh?

Elni Nadra said...

Cheese tu guna cheese ape ye? Ada byk jenis cheese. Ke semua cheese boleh?

Anonymous said...

wahhh..sedapnyer..tertarik dgan mango sago tu...d mna tmoatnya ni kak???