Talk to my hand la! Mind your own business la! Sume nak bangkang , Kolot!


Assalamualaikum…

Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas

Woww..tajuk entry aku kali ni macam emosional sangat kan? Korang jangan fikir yang bukan-bukan pasal tajuk tu sebab ia cuma  petikan dari pic post di atas jer…teheee


Masa buka fb kan aku tertarik dengan satu post ni. 

Apa-apa pun yang baik kita jadikan pedoman. Mana yang buruk kita jadikan sempadan. Hidup kita ni ada tujuan dan setiap yang kita lakukan pastikan ianya bermanfaat dan dengan tujuan yang baik. Semoga kita semua tidak mensia-siakan masa yang masih bersisa ini. 

Korang rugi kalau tak baca Pic Post di atas  tu. Tu nasihat dan pedoman berguna tu!




1 comment:

sHiMi sHinHae~ said...

hik3 ,terkejut i ~~sbb penah tgk da post ni ,digbungkan plak dgn tajuk entry ..haiyaa ,haha ~~
so ,amek sbg tauladan larr .btol aa apa IM tu ckp kan :)