pff.me CARA MUDAH EDIT GAMBAR


Assalamualaikum…


Aku ada perangai yang tak best di mana aku memang malas nak edit gambar guna photoshop, photoscape dan sebagainya. Pendek kata aku memang tak kreatif macam koranglah. Asal aku edit aku delete asal aku edit aku delete…teheeee  sekerat jalan jer..sampai bila-bila pun gambar yang aku buat asyik separuh jalan …

So, disebabkan aku sangat malas aku cari inisiatif mudah untuk edit gambar.

Aku suka guna pff.me

Apa tu????

pff.me tu kepanjangannya photofacefun.com. Dengan adanya photofacefun.com korang tinggal klik-klik jer dan dalam masa tak sampai seminit gambar yang nak diedit pun siap. Jimat masa Cik Zai...teheeee...

Korang nak contoh gambar yang aku edit guna pff.me? Sila scroll ke bawah….


Awsome


Lagi awsome...


Paling awsome...


Ok la daripada takder..hiihihih




No comments: