KORANG AKU MINTA MAAF


Assalamualaikum…




Syukur alhamdulillah, esok dah mula cuti raya. So, tak sampai sejam lebih lagi sebelum kitorang tinggalkan office. Selamat bercuti staf-staf office dan selamat bercuti bos.

Sebelum tu Cik Zai nak ambil peluang ni untuk memohon ampun dan maaf kepada semua rakan-rakan Cik Zai tak kisahlah kawan-kawan di alam realiti mahupun di alam maya serta sesiapa jua yang pernah terasa hati dengan Cik Zai. Cik Zai minta maaf dari hujung rambut ke hujung kaki. Raya nanti datanglah rumah erk ^_^.

Ermm.. Cik Zai rasa itu jer kot Cik Zai nak kata, yang lain tu kita sambung lepas rayalah.  Sekarang tengah mode nak raya...heheheheheh...

SELAMAT HARI RAYA , BERHATI-HATI DI JALAN RAYA

3 comments:

NuRul~ said...

Selamat Hari Raya .. xoxox :D

Syat0za Zai said...

selamat hari raya kak zai :) mintak maaf jugak kalau ada salah silap dari zai ^_^

A said...

Salam Aidilfitri :)