5S !


Assalamualaikum…

Hari sabtu macam ni CZ dengan Anis (kawan) datang ofis. Niat nak buat 5S. Apa tu 5S? Kalau nak tahu informasinya dekat sini.

Kadang-kadangkan aku rasa 5S ni menyusahkan tapi bila aku fakir-fikir kalau tak ada 5S ni entah bilalah aku nak kemas segalanya ni. Bukan malas taw tapi disebabkan kerja yang setiap hari sentiasa sibuk kadangkala aku lupa nak amalkan 5S ni. Bila dah buat 5S rasa kepala tak serabut sangat.

Sejak ada 5S ni pekerja lelaki pun dah rajin. Dah pandai kemas dah diorang. Cayalah lepas ni  korang boleh bantu isteri, mak, adik , kakak buat 5S kat rumah pula …teheeee…


PEACE

1 comment:

Zack Kool said...

oo..tapi still tak faham apa itu s5..walaupun dah baca maknanya.