BEE ZEE !


Assalamualaikum...

The boss!
Bila start kerja aku dapat Unit yang memang busy giler. Sampai kawan aku pun bengang dengan aku sebab aku banyak kerja. Patutnya aku yang bengang tapi ni sebaliknya. Kalau tak percaya cuba lihat blog Cik Zai rasanya dalam sebulan beberapa kali jer blog ni terupdate. Aku ada banyak cerita sebenarnya tapi kadang-kadang kesibukan mengatasi segalanya.

Cik Zai faham perasaan korang, hari-hari Cik Zai terima emel, terima mesej ada yang minta emelkan resume, ada yang minta pendapat, ada yang minta-minta hahahah... Sorry guys CZ tak dapat nak tunaikan permintaan korang dalam masa terdekat ni semua disebabkan kekangan masa. Facebook tempat keja CZ pun kena block.

Korang sabar jer k. Nanti bila ada masa Cik Zai akan cuba tunaikan permintaan korang. PEACE..Assalamualaikum...

Terima kasih banyak-banyak kepada korang yang rajin menghantarkan emel, mesej kepada CZ . Dari situ CZ tahu korang adalah pembaca setia blog CZ. 

1 comment:

Zack Kool said...

wau...apa email cz? tak taw pon..hmm