UJIAN MENAIP & PEPERIKSAAN PERKHIDMATAN


Assalamualaikum...



25.03.2013!...........
Aku ada ujian menaip. CC kata salah eja  4 perkataan failed terus!

Walaupun aku dah ada basic menaip tapi aku nervous juga. Dah namanya ujian. Kali ni 18 psm  jer. Harap-harap segalanya dipermudahkan.

Aku harap semua kawan-kawan aku yang ambil ujian sama dengan aku esok LULUS. So, no repeat yer. Kalau repeat tak dapat den nak nolong.

26.03.2013!...........
Aku ada exam Perkhidmatan pula. Yang ni aku tak pasti boleh lulus ker tidak. Sebab buku yang aku kena baca tebal-tebal. Banyak sangat nak kena baca. Aku harap dapat lulus juga. Moga-moga aku dapat sah jawatan cepat. Amin.Korang pun tolong doakan Cik Zai lulus k. ^_^



3 comments:

Ieyza Afieyna said...

gudluck..

Ieyza Afieyna said...

gudluck..

Cik Zai said...

Thanks Leyza Afieyna ^_^