KURSUS! TAKLIMAT! ORENTASI!


Assalamulaikum...



Cik Zai kena ikut kursus lagi. Kali ni di Shah’s Beach Resort, Melaka. 28 Mei – 1 Jun. Mak aiii!! 5 hari engkau!! Bos aku mesti naik pening masa aku tak ada nanti. Ikutkan hati aku pun malas nak pergi tapi ini soal masa depan. Kalau aku tak pergi dengan jayanya aku takkan sah jawatan.

Aku try cari maklumat mengenai Shah’s Beach Resort ni, huwaaa lepas tengok gambar aku tukar ayat aku tadi ‘aku rajin sangat-sangat nak pergi kursus’… Subhanallah cantik sesangat. Tapi moga-moga indah khabar dari rupa la erk bila sampai sana nanti.

Cik Zai dah aim kolam tu..

Kitorang akan tinggal kat sini ker nanti? Kalau dekat sini wowww! 

Cik Zai nak ambil gambar kat sini nanti....

Cantik...
Kepada kawan-kawan yang tak tercalon kitorang pergi dulu k hehe. Turn korang next series pula.

Pada bulan Jun pula Cik Zai akan ke Pahang@Terengganu untuk jadi urusetia taklimat bla bla. Sekarang ni dah start buat persiapan dah. Semoga semuanya berjalan dengan lancar. Masa nila Cik Zai ada peluang nak belajar dan memahirkan diri menguruskan sesuatu program. Beruntung sangat-sangat kerja kat Ibu Pejabat. Walaupun kerja banyak tapi kadang-kadang kena outstation pergi pelbagai negeri. (Bukan pergi berseronok-seronok tapi pergi kerja).

Bulan Julai pula Insyaallah Cik Zai akan join ‘Orientasi untuk Pengawai Sabah, Sarawak & Labuan Yang Berkhidmat di Semenanjung Malaysia’ yang diadakan di Hotel Kuala Lumpur. Program tu akan berlangsung selama seminggu. Dengar-dengar banyak aktiviti yang menarik. Confirm Cik Zai tak akan lepaskan peluang ni.

Hopefully semuanya dipermudahkan. Siapa kata kerja tu membosankan? Cik Zai rasa seronok sangat-sangat...

Sekian....

4 comments:

Asmah Andy said...

salam..zai, nnt dtg kl roger2 la..aku d hkl jak..:)

Cik Zai said...

Waalaikumsalam...orait fren...nt aku roger ko ^_^

Siong said...

Dpt kursus ok la tu hehehe.. Mcm sy nie adakah susah sikit utk atur... Boss saya(pegawai DSP polis) sgt ketat...

intandayani said...

welcome to KKM..sy pun org KKM gak tp kt HKL..sel berkenalan..singgh la intandayani@blogspot.com