MY ONLY ANAK BUAH

Assalamualaikum

Masa akak aku mengandung memang aku dah plan aku nak jaga anak buah aku bila dia lahir nanti. Tup tup anak buah aku belum lahir lagi aku dah dapat posting jauh beb. Kalau masih area Negeri di Bawah Bayu takper juga tapi ni kat Peninsular Malaysia juga aku kena. Hampa sebab aku tak boleh balik suka-suka hati sebab Air Asia dan MAS bukan bapa CZ yang punya.

So, baru-baru ni akak CZ datang Selangor. Sempatlah aku melawat anak buah aku yang sorang ni. She so cuteeeee!!!! CZ rasa eeeeee gerammmmm sangat2!!! Aku tak dapat tengok Auni membesarrr.

Hmmm..takperlah raya nanti aunty jumpa Auni. Masa tu dia dah besar sikit dah.














No comments: