BUBUR LAMBOK PAK HASSAN KG BARU BEST!!

Assalamualaikum…


Nak cerita sikit...korang aku gerenti sejak kecil lagi dah makan bubur lambuk Pak Hassan Kg Baru KL. Bubur lambok dia memang bestla. Satu bekas tu aku boleh habiskan sorang-sorang. Sebelum ni aku pernah rasa bubur lambok tapi disebabkan yang aku rasa tu tak sedap so aku pun dengar jer bubur lambuk dah rasa loya. Bila kawan tanya nak bubur lambok tak? Dengan takde perasaan aku kata hmmm taknak.

So, satu hari tu di bulan Ramadhan kawan Cik Zai bagilah Cik Zai Bubur Lambok Pak Hassan, Kg Baru free of charge. Dia belanja hihihihi. Bila time buka posa rasalah bubur lambok tu.

Fuhhhhh! Sedap weiii…. Aku habiskan sampai licin…


Mungkin korang ada yang nak kata, biasa jer bubur tu…. Well, itulah nikmat orang yang baru jer makan…tihiiiiii…

Hari ni BSM pula yang belanja Bubur Lambok Pak Hassan…Terima kasih Kelab BSM….

No comments: