BUAH ASAM JAWA!

Assalamualaikum.....




Ni kawan Unit Paramedik bagi. Baik sangat diorang ni. Cik Zai pun tak pasti pernah makan benda ni ker tak pernah.

Warna coklat panjang tu buah asam dan yang lain tu entah apa nama entah. CZ tanya kawan hmmmm dia pun tak tahu....

Takperlah....terima kasih Unit Paramedik yang sangat baik dengan CZ walaupun hakikatnya CZ bukan seunit dengan diorang pun....

Aku harap satu hari nanti bila aku dah transfer balik ke negeri di Bawah Bayu aku boleh ingat balik memori yang berlaku dekat sini. Sebab itulah motif coretan ini. Walaupun korang kata entah apa2 entah tapi aku sangat hargai coretan kat blog usang ni. Hihihihihih....

Sekian, sambung lagi cerita lain esok. PEACE!


No comments: