DAPAT TUKAR! ALHAMDULILLAH!

Assalamualaikum…



Hari ni unit kitorang buat majlis makan-makan sebab bos kitorang akan bertukar tak lama lagi.

Rasa maca baru semalam CZ masuk ke unit ni tup tap tup tap da setahun berlalu. Dulu CZ rasa bos garang sangat-sangat sampaikan bos lalu jer CZ terus tunduk kepala sembunyi. Bila dah lama-lama baru CZ rasa bos baik sebenarnya. Selama ni dia bersuara besar bukan dia marah tapi bergurau. Huhh, syle dia bergurau pelik sikit. Kalau dia marah pun hujung-hujung tu mesti ada gurauan yang buat CZ lupa yang CZ baru lepas kena marah.

Betullah orang kata ‘bila orang tu takda baru kita menghargai’. Masa orang tu ada bukan main ada jer tak puas hati.

Lepas ni bos baru akan masuk unit kitorang. Entah apa pula style bos baru ni. Harap-harap bos baru ok sangat-sangat.

Amin…

Tahniah buat bos yang dapat tukar. Semoga success di tempat baru. All the best boss. You are the world’s best boss!

Tapi boss….

Saya pun nak tukar macam boss…huwaaaaa......

No comments: