MODE READING

Assalamualaikum....


Cik Zai selalu kata benda-benda negatif contohnya....

Hidup takder life...

Boring, bosan...

Stress kerja...

Nak balik Kampung...

Entah berapa banyak perkataan negatif CZ kata tiap hari. Kalau korang selalu dengar motivasi Reset Minda korang pun tahu sesuatu yang negatif tu tak elok sebab ia boleh menyebabkan kita mengeluarkan aura negatif. Kalau kita ni dah sentiasa negatif tukar mana- mana pun tetap macam tu juga. See, bila stress CZ asyik nak minta tukar jer padahal kalau dekat tempat baru pun belum tentu CZ tak stress.

Oleh yang demikian, bagi mengelakkan CZ asyik stress jer baik buat something yang berfaedah. Fikir punya fikir ohh dapat idea...



Taraaaa.....keep quiet cause I want to read....

No comments: