PULUT MANGGA SODAP!

Assalamualaikum…


Pulut Mangga...RM5 jer!

Selalu dengar orang sebut pasal pulut mangga tapi tak pernah makan walau dan masuk 2 tahun setengah duduk sini. Lepas dua tahun setengah baru dapat rasa. Sedap wei, sangatttt....

Kalau pulut durian pernah makan dekat Kuala Perlis dulu masa nak pergi Langkawi. Pulut durian ofcos sedap sampai dekat Padang Besar CZ pi pekena pulut durian.

Dah nak masuk tahun ke-3 duduk sini baru perasan ada tempat jual pulut mangga and pulut durian kat Putrajaya ni. Tu haaa dekat Warisan. Bukan tu jer ada jual, sate samuri, cendol pulut, pelbagai jenis sup pun ada dekat sana. Sup ayam dekat sana rasa dia sebijik macam mak aku masak. Sedap sangatttt sampai aku asyik-asyik order sup ayam jer, makanan lain aku tak pandang dah. Lepas rasa pulut mangga jer aku jadi curang dengan bihun sup ayam. Hahahah...

No comments: